به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری،  ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: همزمان با ماه محرم، چهارمین سوگواره استانی عکس عاشورایی در بام ایران برگزار می‌شود که با توجه به ویروس کرونا موضوعات جشنواره امسال متفاوت است.

وی افزود: هر خانه یک حسینیه نظیر روضه‌های خانگی و مراسمات مذهبی، عزاداری در دوران کرونا که جلوه‌هایی زیبا از نظم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری عاشقان حسینی را به تصویر بکشند و سیره حسینی و رسالت زینبی که جلوه‌هایی از کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی و کادر درمان را نشان می‌دهند،  موضوعات پیش‌بینی شده برای این سوگواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این سوگواره در دو بخش حرفه‌ای و مردمی برگزار می‌شود که در بخش حرفه‌ای عکاسی با دوربین و در بخش مردمی عکاسی با تلفن همراه انجام می‌شود.

شریفی با اشاره به نحوه ارسال آثار خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌تواند آثار خود را به آدرس الکترونیکی Photo.fajr@yahoo.com و یا به شماره شبکه اجتماعی 09108994450 و یا به به دبیرخانه سوگواره به آدرس: شهرکرد، تقاطع آیت‌اله کاشانی و فارابی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی - سامان بسیج هنرمندان به کدپستی 8818539444 ارسال کنند.

وی با اشاره به تقویم اجرایی این سوگواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 5 مهرماه سال جاری است که 12 مهرماه آثار داوری و برندگان نهایی اعلام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این سوگواره با همکاری سازمان بسیج هنرمندان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای استان و مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود