سرویس سینمایی هنرآنلاین: سید محسن وزیری تهیه‌کننده که پروانه ساخت فیلم سینمایی "جذاب لعنتی" به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی را دریافت کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت تولید این فیلم بیان کرد: ما مراحل پیش‌تولید را آغاز کردیم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا کار متوقف شد و فعلاً منتظر هستیم تا کمی این وضعیت آرام شود.

او ادامه داد: در حال حاضر مشغول بازنویسی مجدد فیلمنامه هستیم که یک کار طنز است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم کار را کلید بزنیم، چرا که اگر امسال بسازیم قطعاً ازنظر هزینه‌ای برای ما ارزان‌تر تمام می‌شود تا سال آینده، سال‌به‌سال قیمت‌ها تغییر می‌کنند و وضعیت اقتصادی نامشخص است.

این تهیه‌کننده سینما افزود: ما در حال حاضر 120 تا 130 فیلم آماده اکران داریم درحالی‌که سینماها این روزها تعطیل هستند و اگر هم باز باشند کسی به سینما نمی‌رود، بنابراین من اگر این فیلم را حتی در این شرایط تولید کنم باز هم در صف اکران می‌ماند، اما نکته اینجاست که اگر در این شرایط این ریسک را بپذیرم و فیلم را بسازم چنانچه در حین تولید اتفاقی برای هرکدام از عوامل رخ دهد و مبتلا به این ویروس شوند من نمی‌توانم خودم را ببخشم چون مسئول پروژه من هستم. بنابراین فعلاً دست نگه داشته‌ایم تا کرونا تمام شود و همه بتوانیم با خیالی آسوده دور هم جمع شویم و فیلم بسازیم.

تهیه‌کننده "کلاهی برای باران" در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند آینده سینمای ایران به چه شکل خواهد بود، گفت: نه‌تنها در ایران بلکه در جهان همه می‌گویند که امسال سینما نخواهیم داشت به این دلیل که مخاطب می‌ترسد وارد سالن سربسته سینما شود. امیدوارم با توجه به فیلم‌هایی که داریم مخاطبان سال آینده به سالن‌های سینمایی بیایند تا سینماها راه بیفتند و چرخه سینما به گردش درآید. قشر بسیاری از این راه نان می‌خورند و حداقل برای هر فیلم بین 500 تا پنج هزار نفر از عوامل به همراه خانواده‌هایشان درگیر سینما هستند و امروز متأسفانه به خاطر پاندمی کرونا همه لطمه دیده‌اند. امیدوارم مردم مراعات کنند، ماسک بزنند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا این وضعیت بهتر شود و همه بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.