سرویس سینمایی هنرآنلاین: کیوان علیمحمدی و امید بنکدار در سال 1395 فیلم "گیلدا" را با بازی چهره‌هایی چون مهناز افشار، حامد کمیلی، سیاوش مفیدی، هادی حجازی‌فر و رضا شفیعی‌جم کارگردانی کردند. قصه فیلم درباره گیلدا مالک رستوران سپید است که سیاه‌ترین شب زندگی‌اش را پشت سر می‌گذارد و برای نجات زندگی‌اش تنها تا صبح فردا فرصت دارد.

کیوان علیمحمدی کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران فیلم "گیلدا" گفت: این فیلم شهریورماه به شکل اینترنتی اکران خواهد شد.

او درباره سایر فعالیت‌های خود بیان کرد: در حال حاضر پیش‌تولید غیررسمی فیلم "2888" را آغاز کرده‌ایم. یکسری از کارها را پیش می‌بریم تا بعد وارد مرحله پیش‌تولید اصلی شویم.

کارگردان "سینما شهر قصه" ادامه داد: عنوان فیلم پیش از این "سوباشی" بود که به "2888" تغییر یافت. در این فیلم هشت سال جنگ ایران و عراق روایت می‌شود و از روز اول تا روز آخر جنگ را دربرمی‌گیرد. با یک فضای جنگی متفاوت روبرو هستیم و در فیلم نام بسیاری از شخصیت‌های مهم زمان جنگ که در جبهه‌ها حضور داشتند و شهید شدند یا رشادت داشتند آورده می‌شود.

علیمحمدی درباره زمان کلید خوردن فیلم نیز توضیح داد: اگر همه چیز خوب پیش برود همراه با امید بنکدار و علی‌اکبر حیدری در آخر تابستان فیلم را کلید خواهیم زد.

او همچنین درباره اکران فیلم "سینما شهر قصه" نیز اظهار کرد: فعلاً فقط منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و سینماها چه زمانی بازگشایی می‌شوند چون تصور ما این است که فیلم "سینما شهر قصه" به خاطر نوع داستانش خود سینماست و باید در سالن سینما دیده شود. به همین دلیل فعلاً تا هر زمانی که لازم باشد برای اکران عمومی منتظر می‌مانیم و قصد اکران آنلاین آن را نداریم.