به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی فرهنگ‌سرای گلستان، مسابقه "تحریرخیال" در رده سنی بزرگ‌سال و دو رشته شعر نو و داستان کوتاه با موضوع "ستایش ایثارگری پرستاران و پزشکان"، "حماسه غدیر" و "ولایت امام علی (ع)"، "عید قربان و سربلندی حضرت ابراهیم در آزمون الهی" به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر برگزارمی شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا 16 مرداد مهلت دارند یک اثر داستان کوتاه حداکثر بین 500 تا 2000 کلمه و شعر در قالب شعر نو وکلاسیک حداکثر تا 3 اثر هرکدام به صورت مجزا در فایلWord   با فونتB Nazanin  و فرمتpdf به نشانی الکترونیکی kh.f.salam@gmail.com  یا به شماره و اتساپ 09031277932 ارسال نمایند.

صغری دلداده بارانی نویسنده و فعال عرصه ادبی، دبیر هنری این مسابقه است و داوری بخش داستان با منیژه آرمین، عارفه روئین و علی‌الله سلیمی است و در بخش شعر نیز عمران حیدری‌آریا، کمال پیری‌آذر، اسماعیل دادرس به داوری آثار می‌پردازند.

در این مسابقه در هر بخش 3 منتخب و در مجموع 6 نفر توسط هیات داوران برگزیده می‌شوند.

دبیرخانه این مسابقه خانه فرهنگ سلام به نشانی نارمک خیابان جانبازان، دردشت نبش کوچه اکبری از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 است و شماره 77901729 برای آگاهی بیشتر از برنامه اعلام می‌شود.