به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، در روزهای سخت شیوع بیماری که از دیدن آثار هنری و گالری‌گردی محروم مانده‌ایم مجموعه استودیوهای هنری در آرتیبیشن برگزار می‌شود تا با ارائه و نمایش آثار هنری، امکان بازدید از آثار این استودیو را در منزلتان فراهم کند و هنر را به خانه شما آورد.

این استودیوهای آنلاین که از ۲۴ فروردین و با آثار مرتضی گودرزی آغاز شده‌اند، اکنون در دومین بخش خود با آثاری از پروانه اعتمادی مهمان خانه‌های هنردوستان می‌شوند.

نمایش این آثار چون استودیوی پیشین به مدت سه روز و از روز ۳۰ فروردین دایر می‌شوند تا خریداران و دوستداران هنر پروانه اعتمادی برای خرید این آثار اقدام کنند. در این استودیو ۱۰ اثر از دوره‌های مختلف هنری پروانه اعتمادی با ویژگی‌های مشخص دیداری و الگوهای تکرار شونده در فرم و با متریال و مواد به کار رفته متنوعی وجود دارد. آثار طبیعت بی‌جان با تکنیک‌های مختلفی چون چاپ، کلاژ و نقاشی‌هایی با متریال چوب که زمینه‌ساز نقاشی‌هایش شده‌اند.

این استودیوها تا اواخر خرداد و با نمایش آثار هنرمندان دیگری چون نصرالله افجه‌ای، منوچهر معتبر، فرح اصولی، احسان ارجمند، مرجان نعمتی و همچنین با نمایشگاه‌های گروهی دیگری ادامه خواهد یافت تا علاقه‌مندان به آثار هنری و مجموعه‌داران بتوانند علاوه‌بر بازدید آثار، اقدام به خرید آثار مورد علاقۀ خود کنند. بازدید، خرید و تماشای آثار اولین استودیو آنلاین و لینک‌های فعال آن در سایت artibition.net اعلام خواهند شد.