همایون غنی‌زاده درباره اخبار منتشر شده در روزهای اخیر مبنی بر ساخت غیراصولی و مخرب ساره پشت بام تئاتر شهر برای اجرای نمایش خود به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در نشست خبری نمایش "ددالوس و ایکاروس" به سوءتفاهم‌ها و سؤالات پیش‌آمده درباره این سازه پاسخ می‌دهیم.

روابط عمومی گروه تئاتر "مونگو" به سرپرستی همایون غنی‌زاده توضیحاتی دراینباره و به شرح زیر ارائه کرده است:

نصب لوله‌های پلیکا روی پشت بام تئاتر شهر در همان چند روز اول تمام شده و آماده استفاده برای مدتی کوتاه است. چیدن منظم چهارصد عدد لوله پلیکا در کنار هم به عنوان یک ایده یا پیشنهاد موقت با ساخت و ساز غیراصولی اطراف تئاتر شهر تفاوت دارد. گروه تئاتر مونگو و سرپرست آن همایون غنی‌زاده به‌زودی در نشست خبری جوابگوی تمامی دوستان دلسوز خواهند بود.

همایون غنی زاده به زودی و در اقدامی جدید، نمایش "ددالوس و ایکاروس" خود را روی پشت بام تئاتر شهر به اجرا درمی‌آورد‌ و به همین منظور اقداماتی از سوی مسئولان تئاتر شهر برای ساخت بنایی به منظور ایجاد محل استقرار تماشاچیان انجام شده که به ظن برخی کارشناسان اقدامی غیر اصولی و خطرناک به حساب آمده که ممکن است خطراتی جانی را نیز به دنبال داشته باشد که البته این سازه تنها برای اجرای نمایش "ددالوس و ایکاروس" در نظر گرفته شده و شاید یکی از دلایل سیل انتقادات در محافل تئاتری نیز همین موضوع باشد.

انتهای پیام/52