به گزارش هنرآنلاین به روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آنیتا مظفری با اعلام این خبر گفت: نخستین جشنواره ملی قصه‌گویی روستا و عشایر به میزبانی کانون فرهنگی هنری انصار الحجه دهستان شمیل استان هرمزگان و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی سنتی و قصه‌گویی تجربی و نوین و دو گروه سنی نوجوانان و جوانان ۷ تا ۱۸ سال و بزرگسالان ۱۸ تا ۴۵ سال برنامه‌ریزی شده است.

مظفری اظهار کرد: احیای فرهنگ‌ها و سنت‌های روستا و عشایر، کارآفرینی و تولیدات روستا و عشایر و هویت‌های فرهنگی و هنری روستا و عشایر از موضوعات نخستین جشنواره ملی قصه‌گویی روستا و عشایر است.

وی عنوان کرد: قصه‌های دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم از بخش‌های ویژه نخستین جشنواره ملی قصه‌گویی روستا و عشایر است.

مظفری با اشاره به اینکه ۲۵ اسفند، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام شده است، افزود: نخستین جشنواره ملی قصه‌گویی روستا و عشایر فروردین سال آینده در هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:  افراد علاقمند باید آثار خود را به نشانی پست الکترونیک ghese.rosta@gmail.com ارسال کنند.

مظفری خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۲۸۰۷۵ واحد روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تماس بگیرند.