به گزارش هنرآنلاین، دومین همایش بین المللی هنرهای تجسمی و محیط زیست با محوریت "هنر بازیافت" و در دو بخش تئوری و نمایشگاهی در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

این همایش که در دومین گام خود نگاه و رویکرد ویژه‌ای به هنر بازیافت دارد روز چهارشنبه 23 آبان ساعت 16 با گشایش بخش نمایشگاهی در نگارخانه "خیال شرقی" و بخش پژوهشی و نشست‌های تخصصی در سالن "سینماتک" این مجموعه آغاز خواهد شد.

بخش نمایشگاهی شامل 150 اثر از ده‌ها هنرمند ایرانی است که در قالب‌های نقاشی، حجم‌های بازیافتی، پوستر، پرفورمنس و هنر مفهومی به موضوع بازیافت در هنر اختصاص یافته است. این نمایشگاه تا 29 آبان میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین بخش تئوری و پژوهشی این همایش بین‌المللی نیز به مدت دو روز با حضور صاحبنظران و کارشناسان هنری تا عصر پنجشنبه 24 آبان به کار خود ادامه خواهد داد.

دانشگاه الزهرا با همکاری فرهنگستان هنر و موسسه فرهنگی هنری صبا برگزارکننده این همایش است که در دومین تجربه برگزاری خود موفق به جذب و مشارکت شمار زیادی از هنرمندان کشورمان با رویکردها و گرایش‌های مختلف در ارائه و تبیین دغدغه‌های زیست‌محیطی با شیوه‌های متنوع و گوناگون هنرهای تجسمی گردیده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه و حضور در نشست‌های تخصصی می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر(عج) خیابان طالقانی ، خیابان برادران شهید مظفر پلاک 125 مراجعه کنند.