مهرزاد اصفهانپور در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام انتشار آلبوم خود گفت:آلبوم دوم خود را در دست انتشار دارم که طی دو ماه آینده وارد بازار موسیقی خواهد شد.

وی تاکید کرد: این آلبوم "زیرچتر بارون" نام دارد و تمامی مراحل مربوط به ساخت آن به پایان رسیده است. در حال حاضر نیز این آلبوم در مرحله میکس و مسترینگ است. پخش و انتشار آن را نیز به شرکت اوای سوته دلان واگذار کرده‌ایم و منتظر انتشار ان هستیم.

این خواننده همچنین گفت: آلبوم "زیر چتر بارون" شامل 9 قطعه است که زیر چتر بارون، پا رو عشقت می‌ذارم، خیلی غصه دارم، نمون با من، محکوم، من از دنیا تو رو می‌خوام، گریه کردم، دسته گلای بی زبون(مشترک با فریدون آسرایی) و بعد تو عنوان قطعات آن هستند که ساخت تمامی آنها را به جز یک قطعه که خودم ساخته‌ام آرتا امید ساخته است. تنظیم تمام قطعات را نیز آرتا امید انجام داده است.

وی افزود: فضای ترانه‌های این البوم عاشقانه و عارفانه بوده و به دور از هیاهو و جنجالهای روزمره است. این آلبوم دومین البوم با صدای من است که وارد بازار موسیقی می‌شود. در اوین آلبوم دوستانی همچون بهروز صفاریان، امیر قدیانی و... با من همکاری کرده‌اند.

پایان پیام/43