سرویس سینمایی هنرآنلاین: سامان صفاری بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی قبل فیلم‌های "پارادایس" و "سامورایی در برلین" را روی پرده سینماها داشت به‌زودی با یک سریال 10 قسمتی به فضای مجازی می‌آید.

"دومینو" عنوان یک سریال 10 قسمتی است که سید محمدصادق لواسانی کارگردانی آن را بر عهده دارد. نیکی مظفری، خاطره حاتمی، روزبه حصاری، فرانک تمنا، حامد احمدجو، ایلیا کیوان، مونا صوفی، حمید فروغی و سامان صفاری بازیگران اصلی این مجموعه هستند. در خلاصه داستان "دومینو" آمده است: شب عروسی رُزا، یک پیامک همه چیز را به هم می‌زند و حالا دوستانی که سال‌هاست به یکدیگر اعتماد دارند، باید برای زنده ماندن، با چشم تردید به یکدیگر نگاه کنند!

صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضور در این سریال و نقش خود گفت: "دومینو" کاری خوب و تازه است و بازی در آن را دوست داشتم. هر کاری در مرحله نخست با بازخوردهای مثبت و منفی همراه است، اما  به نظرم بیننده با این کار ارتباط برقرار می‌کند.

 او افزود: من در این سریال نقش کامران را بازی می‌کنم، کارگردان  دوست داشت  این کاراکتر نسبت به کارهای قبلی من متفاوت باشد. مخاطب او را باور کرده و با آن ارتباط برقرار کند، به همین دلیل گریم من نیز کاملاً متفاوت است. کامران شخصیتی است که خیلی فکر نمی‌کند و در لحظه تصمیم می‌گیرد همین کارهای او نیز باعث دردسر برای آدم‌های اطرافش می‌شود. درواقع او کاراکتری است که کارهای عجیب‌وغریب می‌کند اما منفی نیست.

این بازیگر در ادامه در پاسخ به این سؤال که ساخت سریال برای نشر در فضای مجازی تا چه اندازه می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد، توضیح داد:  در حال حاضر ما دو جامعه داریم یکی جامعه حقیقی که شامل روزمرگی‌ها، روابط خانوادگی و کاری ما می‌شود و دیگری فضای مجازی است که 70 تا 80 درصد از زمان ما را به خود اختصاص می‌دهد. ما در کشورمان عجیب درگیر این اتفاق هستیم و می‌بینیم که اگر اشتباهی رخ دهد و یا حرکت ناشایستی انجام شود بلافاصله در فضای مجازی بازخورد دارد که این قدرت فضای مجازی را می‌رساند، اما مانند هر پدیده دیگری جنبه‌های مثبت و منفی بسیاری دارد ضمن اینکه امروز بسیاری از افراد دیگر مانند گذشته زمان طولانی صرف فیلم دیدن نمی‌کنند و به همین دلیل احساس می‌کنم "دومینو" می‌تواند با مخاطبان در فضای مجازی ارتباط برقرار کند. هر کاری به‌شرط داشتن قصه و اجرای خوب می‌تواند مخاطب خودش را داشته باشد ما تمام تلاشمان را کردیم تا یک کار متفاوت برای مخاطب آماده کنیم. به‌خصوص این اتفاق در بخش فیلمبرداری کار نیز رخ داده است. بسیار خوشحالم که کاراکتر کامران را بازی کردم چرا که  بسیاری از کارهایی که تاکنون در کارهایم انجام ندادم اینجا موفق به انجامش شدم، من در این سریال آزادی‌هایی داشتم که در فیلم‌های قبلی نداشتم.

بازیگر "دلدادگان" ادامه داد: در هر کار طولانی‌مدت شما کاراکتر را می‌شناسید و آن را به مخاطب معرفی می‌کنید، اما در "دومینو" همه چیز سرعت بالایی دارد و همین کار را جذاب می‌کند، اما نباید از این نکته غافل شد که درنهایت هر کار جدیدی همراه با ریسک است. ممکن است منتقدان و یا همراهان زیادی داشته باشد.

صفاری در خاتمه درباره سایر فعالیت‌های خود نیز گفت: در حال حاضر کاری آماده پخش یا اکران ندارم. تنها چند پیشنهاد دارم که یکی از آن‌ها سینمایی است و دیگری در قالب سریال که ضبط آن‌ها به‌زودی آغاز می‌شود.