به گزارش هنرآنلاین، عبدالرحمان توفیقیان، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تعمیر، بازسازی و تجهیز مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد جذب این استان شده است.

وی بیان کرد: عملیات جذب این پول انجام شده و لیست مساجدی که باید این اعتبار به آنها داده شود مشخص شده است.

توفیقیان این کمک‌ها را به مساجد ضروری خواند و تاکید کرد: مسجد در دین اسلام یک جایگاه خاص و مهم دارد که لازم است این جایگاه قدر دانسته شود.

وی گفت: مساجد ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی دارند که می‌توانند پایگاه فعالیت‌های فرهنگی مردم به ‌ویژه جوانان قرار گیرند.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مساجد از مهم‌ترین سنگرهای مبارزه با جنگ نرم هستند که باید این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: برگزاری نماز مغرب و عشا در پارک‌ها و اماکن تفریحی پرتردد از برنامه‌هایی بوده که در شورای برنامه‌ریزی این استان مصوب شد و از چند مدت پیش این مهم در پارک‌ها عملی شده است.

وی بیان کرد: برخی مشکلات فنی در یاسوج همچنان وجود دارد که امید است این مشکلات به‌ زودی برطرف شده و نماز جماعت در پارک‌های این شهر با شکوه برگزار شود.

توفیقیان با اشاره به نقش پلیس در حفظ امنیت پارک‌ها بیان کرد: گشت‌های فعال و محسوس در پارک‌ها و مکان‌های تفریحی امنیت این اماکن را برقرار کرده‌اند و مشکل امنیتی در پارک‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/64