به گزارش هنرآنلاین، مجتبی ابراهیمی در این جلسه با اشاره به موقعیت ممتاز فردیس دراستان اظهار داشت:شهرستان فردیس ظرفیت این را دارد که به یکی از قطب های فرهنگی استان تبدیل شود.

وی با اشاره به جمعیت فردیس و ظرفیت های فرهنگی،هنری آن،خواستار همدلی بیش از پیش مسئولان در رسیدگی به مسائل فرهنگی این شهرستان شد.ابراهیمی ضمن اشاره به مکاتبه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارتقاء نمایندگی فردیس به اداره گفت: توسعه فرهنگی پایدار باید در اولویت های فرهنگی، هنری فردیس قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، در ادامه صحبت های خود به برخی برنامه های فرهنگی،هنری نمایندگی فردیس اشاره کرد و برگزاری 5 هفته فرهنگی عفاف و حجاب در سال 91-92 در دبیرستانهای دخترانه فردیس، برگزاری نمایشگاه کتاب، محافل انس با قرآن، بزرگداشت شعرا و ادبای فردیس را به عنوان بخشی از این برنامه ها نام برد.

ابراهیمی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سرمایه گذاری هنگفت دشمنان نظام برای به انحراف کشیدن جوانان و خانواده های مومن گفت: در حال حاضر هیچ اولویتی مهم تر از تعمیق باورهای مذهبی و ملی در میان مردم به ویزه نسل جوان وجود ندارد.وی درونی کردن ارزش ها و اعتقادات اسلامی و ایرانی را مهمترین راه مبارزه با آسیب های فرهنگی دانست.

وی در پایان گفت:با توجه به این که فردیس جمعیت جوان زیادی را درخود جای داده است باید اقدامات های اساسی برای ساماندهی فرهنگی آنان صورت گیرد.

انتهای پیام/62