سرویس سینمایی هنرآنلاین: ریحانه پارسا می‌گوید به لحاظ تصویری سینما و تلویزیون فرقی ندارند و مهم نقش و اتفاقاتی است که در مسیر بازیگری رخ می‌دهد.

ریحانه پارسا که با بازی در نقش لیلا در سریال "پدر" به کارگردانی بهرنگ توفیقی مورد توجه قرار گرفت، این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف 2" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم و دیگر فعالیت‌های خود، گفت: نقش من در "خوب، بد، جلف 2" خیلی کمدی نیست، اما خود فیلم حال و هوای کمدی دارد. همچنین کارهای نهایی فیلم کوتاه خودم را انجام می‌دهم که تا آخر تیرماه به پایان رسیده و آماده نمایش می‌شود.

پارسا که نامش در میان نامزدهای بهترین بازیگر زن سریال‌های درام نوزدهمین جشن حافظ دیده می‌شود، اظهار کرد: به خاطر اتفاقاتی که در زمان پخش سریال "پدر" افتاد و میزان استقبال از آن نامزدی در جوایز حافظ، قابل پیش‌بینی بود. خوشحالم که بازیگران این سریال نامشان در میان نامزدها دیده می‌شود.

این بازیگر در ادامه افزود: به قسمت بسیار اعتقاد دارم و به نظرم هر کسی که در این رقابت حقش باشد، این جایزه را دریافت می‌کند. ضمن این که جایزه خیلی مهم نیست. تا همین جا که کار دیده شده است و در اولین حضورم به اینجا رسیدم باعث خوشحالی است. کسانی که کنار من هستند کلی سابقه دارند و هرکدام این جایزه را از آن خود کنند، حقشان است.

پارسا همچنین درباره حضورش در تلویزیون نیز عنوان کرد: به لحاظ تصویری سینما و تلویزیون فرقی ندارند و مهم نقش و اتفاقاتی است که در آن مسیر رخ می‌دهد. قطعاً اگر نقشی باشد که من را یک قدم رو به جلو ببرد و چالشی برای من به همراه داشته باشد تا به خودم کمک کند، آن را انتخاب می‌کنم، اما هنوز در تلویزیون چنین نقشی پیشنهاد نشده است.