به گزارش هنرآنلاین، نمایش "مولن روژ " نوشته آرش عباسی با حضور محسن تنابنده و احمد مهرانفر از ۹ تیر ماه در پردیس سینمایی باغ کتاب روی صحنه می‌رود.

طراحی پوستر نمایش "مولن روژ" را استودیو مشق بر عهده داشته است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به میثم احمدی مشاور تهیه و تولید، شیما میرحمیدی طراح صحنه و لباس، حسام نورانی ویدئو آرت و مهندسی صدا، صبا کسمایی طراح نور، لعیا خرامان طراح چهره پردازی، کیارش بختیاری طراح صدا، مهتاب کُرکوندی مدیر ارتباطات، گلاویژ نادری مشاور رسانه‌ای، حسین حاج بابایی عکس، شقایق کفیلی دستیار کارگردان و برنامه ریز‌، داریوش یگانه مدیر تولید اشاره کرد.

نمایش "مولن روژ" به تهیه‌کنندگی محمد قدس تا پایان تیر ماه هر روز ساعت ۲۱ در سالن شماره یک پردیس سینمایی باغ کتاب روی صحنه می‌رود. علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران نمایش مراجعه کنند.

 

دیوار چهارم میزبان "غسالخانه تهران" می‌شود

نمایش "۵۶، غسالخانه تهران" به زودی در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی امیر علی آزادان و کارگردانی مهسا احمدزاده از روز یکشنبه ١٦ تیرماه اجرای خود را آغاز می‌کند.

‌‎صادق برقعی، حمیدرضا اسدزاده، آریاز ‎ذوالفقاری، عباس طغیانی و امیر علی آزادان در این نمایش بازی می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: ‎مشاوره کارگردان: امیر علی آزادان، ‎تهیه کننده: فرهود ایراندوست، طراح صحنه و لباس: مهسا احمدزاده، ‎ساخت دکور: علی قادری، ‎موسیقی: کامران متقی، ‎طراح گرافیک و تیزر: بهرام رامه، ‎عکاس: رامتین جهانبانی، ‎طراح و مجری گریم: ماریا دیزجی، گروه کارگردانی: محمد تندرو و علی بهاری، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی و ‎روابط عمومی و تبلیغات: گروه هنری پژواک.

این اثر نمایشی تا پایان تیرماه هر روز ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند از تاریخ ۱۰ تیر به سایت تیکت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۵۶۲۹۸۲۲ تماس بگیرند.

 

"دزد لالایی‌ها" در تالار هنر به روی صحنه رفت

نمایش "دزد لالایی‌ها" به نویسندگی فائزه فیض و بهرام جلالی پور و به کارگردانی آرش شریف زاده پس از حضور موفق در هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی روز پنج شنبه ششم تیرماه ساعت هفت و سی دقیقه عصر اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرد.

در خلاصه این نمایش آمده است: "بچه غولی هشت هزار ساله به نام لولو شب‌ها خواب بد می‌بیند و قادر نیست بدون مکیدن شیشه شیر و شنیدن لالایی بخوابد. به همین دلیل لالایی های مادران را از سراسر دنیا می‌دزدد و همین امر باعث می‌شود مادرها صدای خود را از دست بدهند."

نمایش "دزد لالایی ها" کاری از گروه هنری ایلیا است و عوامل آن عبارتند از: دستیاران کارگردان: ناصراحمدی فر و علیرضا ملک محمودی، طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: ریحانه مطهری، طراح گریم: حسین تبریزی، طراح نور: کیوان ضیاپور، طراح و سازنده عروسک‌ها: فاطمه عباسی، آهنگساز: محمدرضا معین، شاعر: احمدآکشته و بازیگران به ترتیب ورود به صحنه: حامد نظامی، میترا شجاعی، احمد خیرآبادی، ناصراحمدی فر، نیره حاجیان و امین میرزاباقری،  بازیگران کودک: نگار تقوی راد و آنلی مدنی،  عروسک گردانان: سعیدموسوی راضی، شیوا شریعت زاده و صبا قدیمی، طراح پوستر: استودیو آراد، روابط عمومی: ریحانه مطهری و لیلا پریشان: اجرای گریم.

 نمایش "دزد لالایی‌ها" همه روزه بجز شنبه‌ها و ایام سوگواری در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده برای مخاطب کودک ونوجوان به روی صحنه می‌رود.

 

بازگشت حجازی‌فر به تئاتر با "رومئو و ژولیت"

هادی‌ حجازی‌فر، بازیگر و کارگردان تئاتر با روی صحنه آوردن "رومئو و ژولیت" پس از نزدیک به سه‌سال فعالیت مداوم در سینما، به عرصه تئاتر باز می‌گردد.

نمایش جدید هادی حجازی‌فر با نام "رومئو و ژولیت؛ یا تو چرا تیبالت رو کشتی؟!" که نگاهی پارودیک به تراژدی رومئو و ژولیت دارد، از روز سه‌شنبه یازدهم تیرماه در تئاتر هامون روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش که نخستین تجربه کارگردانی حجازی‌فر در تئاتر پس از دوری چندساله وی از این عرصه و حضور مداوم در سینماست، بارسازی اثری است که پیشتر 10 سال پیش به صحنه رفته بود و برنده جایزه بهترین کارگردانی و اثر منتخب در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی عروسکی تهران بوده است.

بهادر مالکی، امیرسلطان احمدی و میثم کریم‌پور در رومئو و ژولیت به ایفای نقش می‌پردازند و امیر زاغری به‌عنوان طراح صحنه، مهرنوش بلمه به‌عنوان طراح و سازنده اکسسوار، بابک کیوانی به عنوان آهنگساز و پری‌ناز لطف‌الهی به‌عنوان دستیار کارگردان حجازی‌فر را در این نمایش همراهی می‌کنند.

پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش از روز یکشنبه ساعت 12 در سایت تیوال آغاز شده و اجرای آن تا 31 تیرماه هرشب ساعت 20:45 در سالن تئاتر هامون ادامه خواهد داشت.