حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش، در این‌باره به خبرنگار سینمایی هنرآنلاین گفت: سانس‌های فوق‌العاده اکران برای سینماهایی که متقاضی اجرای طرح اکران رمضان بودند، از امشب (31 تیرماه) آغاز می‌شود.

وی در ادامه با بیان قطعی شدن اجرای این طرح در پردیس‌های سینمایی تهران، افزود: ما کماکان از هر سینمایی که بخواهد به این طرح بپیوندد استقبال می‌کنیم و کافیست که سینماها درخواست خود را اعلام کنند.

کاوش همچنین اضافه کرد: از روز 5 مردادماه، "من و تو" به کارگردانی محمد بانکی اکران می‌شود. همچنین "نامزد آمریکایی من" به کارگردانی داود توحیدپرست هم پس از افتادن کف فروش "بدون اجازه" روی پرده می‌رود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطر نشان کرد: به غیر از فیلم‌های ایرانی که در سانس‌های ویژه ماه رمضان نمایش داده می‌شوند، تعدادی از فیلم‌های خارجی هم طی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، روی پرده می‌روند.

وی همچنین با بیان اینکه فعلا خبری از اکران "کلاه قرمزی و بچه ننه" نیست و درخواستی برای نمایش این فیلم به شورای صنفی نمایش ارائه نشده، گفت: از نظر ما هر فیلمی که بخواهد در طرح اکران ماه رمضان شرکت کند قابل پذیرش و بدون مشکل است و ما از آن استقبال خواهیم کرد.

گفتنی است، هم اکنون فیلم‌های "خوابم می‌آد"، "آزمایشگاه"، "شور شیرین"، "کیمیا و خاک"، "پس کوچه‌های شمرون"، "بدون اجازه"، "همه‌چی آرومه" و "راه بهشت" در سینماهای تهران در حال اکران هستند.