به گزارش هنرآنلاین به نقل از نیویورک تایمز؛ عکس های کمیاب و منتشر نشده ای از بزرگان سینمای هالیوود مانند "مرلین مونرو"، "مارلون براندو"، "آلفرد هیچکاک"، "فرانک سیناترا" و "پل نیومن" در این گالری لهستانی چکش حراج می خورند.
"مرلین مونرو" بازیگر مشهور امریکایی است که در ششم اوت 1962 درگذشت. عکس‌هایی به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت این هنرپیشه‌ی معروف امریکایی در ششم اوت (شانزدهم مرداد) تا اواسط سپتامبر (اواسط مهر ماه) برگزار خواهد شد. در این گالری، عکس هایی از فیلم های "مرلین مونرو" مانند: " همه چیز درباره ایو" و " رودخانه بدون بازگشت" به نمایش گذاشته شده اند.
"آلفرد هیچکاک"کارگردانی مشهور بریتانیایی بود که اکثر فعالیت هایش را در ایالات متحده امریکا انجام می داد. هیچکاک بیشتر در زمینه فیلم‌های معمایی و دلهره‌آور فعالیت داشت. در این گالری مجموعه ای از عکس های فیلم هایی مانند: "دردسر هری"، "روانی" و " پرندگان" به نمایش گذاشته شده اند.

عکس هایی از بازی های "مارلون براندو" دیگر بازیگر آمریکایی برندهٔ جایزه اسکار در این گالری در معرض دید عموم قرار گرفته اند، عکس هایی از فیلم های مانند : "داستان وقت خواب" ، "تعقیب" و "شیرهای جوان". در این گالری، مجموعه‌ ای از 4000 عکس به حراج گذاشته شده اند. بنا به گفته مسئولان این گالری، عکس های این حراج 680 هزار دلار ارزش دارند.

گفتنی است، برخی از این عکس ها تاکنون در هیچ گالری یا عکاسی دیده نشده اند و برای اولین بار در این گالری به نمایش گذاشته می شوند.
پایان پیام / 91