پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با هنرآنلاین در مورد فعالیت‌های اخیرش عنوان کرد: به تازگی بازی در مجموعه تلویزیونی ماه رمضانی "راز پنهان" به کارگردانی فلورا سام را به پایان رسانده‌ام و در این فیلم در نقش یک مادر با ویژگی‌های خاص بازی کردم.

این بازیگر باسابقه درباره علل کم کاریش در سینما گفت: شرایط اقتصادی در سینما با توجه به استقبال مخاطبان از فیلم‌های جوان‌پسند و تین اینجیری باعث شده که کمتر فیلم‌نامه‌ای با محوریت آدم‌های میانسال نوشته شود و اغلب پیشنهادات سینمایی که به من در طول این مدت شده، شخصیت میا‌نسال‌اش اصلا جذابیتی نداشته و فقط در حد یک مادر ساده، مهربان و دلسوز بوده که هیچ کارکرد درامتیک در فیلم ندارد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی "امام علی(ع)" با تاکید بر بالا بودن هزینه تولید فیلم افزود: موقعی که هزینه تولید یک فیلم به مرز یک میلیارد نزدیک می‌شود،تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار ملاحاظاتی را در نظر می‌گیرد و فیلم‌نامه را تولید می‌کنند که شخصیت‌های اصلی آن جوان باشند.

وی افزود: دیگر فیلم‌هایی از جنس "یک بوس کوچولو" بهمن فرمان آرا ساخته نمی‌شود که ضمن پر مخاطب بودن شخصیت‌های اصلی فیلم میان‌سال بودند. معتقدم برای تغییر شرایط باید یک میل و اراده در سینما حاکم شود تا فیلم‌نامه‌ها فقط تمرکزشان روی شخصیت‌های جوان نباشد. در سینمای دنیا هم بخش قابل توجهی از تولیدات مربوط به فیلم‌هایی است که شخصیت‌های اصلی‌شان میانسال و یا حتی پابه سن گذاشته هستند.