سرویس سینمایی هنرآنلاین: آرزو نبوت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها علاوه بر حضور در یک اثر سینمایی، خود را آماده می‌کند به زودی روی صحنه تئاتر برود.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های تازه خود بیان کرد: این روزها مشغول بازی در فیلم کوتاه "تراکنش ناموفق " به کارگردانی و نویسندگی میرمحمدعلی اکبری هستم که داستان جذابی دارد و نقش بسیار سختی است. در این فیلم ایفاگر نقش زنی هستم که گرایشات مردانه‌ای دارد و حالا با داشتن همسر و فرزند به دنبال این است که به خواسته خود برسد. این زن در مسیر رسیدن به خواسته‌اش با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

نبوت افزود: این نام فعلا به طور موقت برای فیلم انتخاب شده است و قرار است اولین رونمایی فیلم در جشنواره ملبورن باشد.

بازیگر سریال "علی البدل " ادامه داد: در تئاتر نیز قرار است در نمایش "مجلس نخبه‌کشی" به کارگردانی محمدرضا ورزی حضور داشته باشم که قرار است مرداد ماه در تالار وحدت به صحنه برود.

او درباره داستان این نمایش نیز اظهار کرد: داستان "مجلس نخبه‌کشی" درباره این است که اگر امیرکبیر نمی‌مرد، چه اتفاقی می‌افتاد. نمایشی است طنز که تاریخی و اجتماعی نیز هست و کار بسیار سخت و سنگینی است. در این نمایش من نقش عزت الدوله همسر امیرکبیر را ایفا می‌کنم.