محمدحسین توتونچیان در گفتگو با هنرآنلاین درباره فروش اینترنتی بلیت‌های کنسرت که خود بنیان گذار آن بوده است، گفت: با وجودی آنکه برای راه اندازی این سایت هزینه بسیاری صرف شد و تاسیس آن کاری پر مشقت بود اما چون به نفع مردم و موسیقی است از آن پشیمان نیستم.

وی با اشاره به این‌که چنین رویکردی منافع بسیاری دارد،گفت:اولین حسن این کار این است که مردم دیگر مجبور به صرف هزینه زیاد برای خرید بلیت و ارسال و دریافت آن نیستند. همچنین به لحاظ زمانی نیز به نفع آن‌هاست. چرا که دیگر زمانی صرف خرید بلیت و طی کردن مسیرهای طولانی نخواهند کرد.

این تهیه کننده کنسرت در ادامه یادآور شد: از مزایای دیگر این رویکرد این است که تماشاچی خود می تواند به انتخاب صندلی مورد نظر خود اقدام کند و هرجای سالن که دوست دارد بنشیند. حتی گاهی نیزبه لحاظ مالی به نفع او تمام می شود؛ چرا که با فاصله یک ردیف صندلی می‌تواند بلیت ارزان‌تری تهیه کند.

وی با اشاره به مخاطبان شهرستانی کنسرت‌ها گفت: مخاطبان شهرستانی بخش مهمی در هر کنسرت هستند که خوشبختانه به کمک خرید اینترنتی وقتی برای تماشای کنسرت هزینه صرف می‌کنند، با علم به این‌که برای کدام صندلی و کدام قسمت سالن کنسرت بلیت تهیه کرده‌اند، به کنسرت می‌آیند.

وی در ادامه افزود: پیش از این کلی وقت صرف این‌ می شد که هزینه بلیت کارت به کارت پرداخت شود و بعداز این که توسط تهیه کننده به رویت رسید، بلیت برای مخاطب صادر شود و این جز صرف انرژی و زمان منفعتی نداشت.

توتونچیان با تاکید بر این‌‎که این نحوه خرید بلیت بسیار مورد توجه مخاطبان واقع شده است، گفت: به دلیل مزایای خرید بلیت به این شکل مخاطبان بسیاری پیدا کرده‌ایم که ضمن تشکر و قدردانی از این رویکرد از آن استقبال کرده اند و فروش سنتی بلیت کم کم می‌رود تا به دست فراموشی سپرده شود.

مدیرشرکت هنری ققنوس تاکید کرد: با تاسیس این سایت ۵۰ درصد از مخاطبان بلیت خود را بدین گونه تهیه می کنند و انرژی کارمندان بخش فروش بلیت پاسخگوی ۵۰ درصد باقیمانده است که با دقت و وسواس بیشتری با آن‌ها برخورد می شود. ضمن این‌که در زمینه حسابداری و حسابرسی نیز بسیاری از مشکلات حل شده است. همین طور برای تمدید کنسرت ، تهیه کننده می تواند بهتر تصمیم بگیرد؛ چرا که اشراف کامل به فروش بلیت دارد و با استقبال از بلیت‌های کنسرت می داند که چند شب دیگر می تواند به برگزاری و تمدید آن اقدام کند.

پایان پیام/43