سرویس موسیقی هنرآنلاین: نیلوفر لاری‌پور که اخیراً پا به عرصه بازیگری تئاتر گذاشت و در نمایش "مرگ فیدل" به ایفای نقش پرداخت درباره تجربه بازیگری خود گفت: من پیش از نمایش "مرگ فیدل" فقط سال 74 در یک نمایش به کارگردانی خانم چیستا یثربی بازی کردم و به جز آن تجربه دیگری در حوزه بازیگری تئاتر نداشتم.

این ترانه‌سرا در پاسخ به این سوال که آیا با ورود بازیگران و فوتبالیست‌ها به عرصه موسیقی مشکل دارید یا خیر، اظهار داشت: هر کسی باید کاری که می‌خواهد را انجام دهد اما من همیشه با این موضوع مشکل دارم که چرا خوب‌ها نیستند و درجه سه یا چهارها خودنمایی می‌کنند؟

وی افزود: من اعتقاد دارم آدم‌های درجه سه یا چهار هم باید باشند تا افراد درجه یک خودشان را نشان دهند و اگر قرار باشد همه در یک سطح باشند فایده‌ای ندارد. من می‌گویم چرا آدم‌های درجه یک ترانه محو یا ممنوع‌الفعالیت هستند و آدم‌های ضعیف خودنمایی می‌کنند؟ در خوانندگی هم عملاً خوانندگان خوب ما در انزوا هستند ولی گروه‌هایی از افراد بازار را قبضه کرده‌اند و ذهن جوان مخاطب را بیمار می‌کنند. اگر همه حضور داشته باشند آن موقع مردم می‌توانند انتخاب کنند و در همه جای دنیا اینطور است.

لاری‌پور در پایان در رابطه با تجربه‌اش در تئاتر خاطرنشان کرد: به نظر من تئاتر مظلوم‌ترین هنر است چون هر اثر هنری پس از اتمام تولید و نمایش آن باز هم باقی می‌ماند ولی تئاتر در روز آخرش تمام می‌شود و این هنر، جوان‌مرگ است.

نمایش "مرگ فیدل" به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی و با بازی پویا امینی، مریم معصومی، نیلوفر پارسا، مهنوش صادقی، ماریه ماشاللهی، پرهام امینی، مهرداد سنجابی، امیر تیموری، لادن پروین، پگاه الله وردی و نیلوفر لاری پور از اول تا سی‌ام بهمن ماه در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه رفت.