به گزارش هنرآنلاین، بعد از صحبت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته، بالاخره قرارداد اکران این فیلم با سعید سعدى در نسیم صبافیلم بسته شد.

ساسان سالور، تهیه کننده "هایلایت" که از مدت‌ها پیش به دنبال عقد قرار داد و اکران این فیلم در زمان مناسب‌تری بود، در این باره گفت: به طور کلی رویکرد کلی شرکت‌های پخش برای فیلم‌های اجتماعی همیشه همینطور بوده و "هایلایت" هم که داستان و فضای اجتماعی دارد، از این قائله مستثنی نیست. خیلی از پخش کنندگان اغلب تمایلی به این فیلم‌ها ندارند به همین دلیل اکثرا براى اکران، شیوه و زمان کارهاى این چنینى به مشکلاتى برمی‌خوریم که بارها از آن گفتیم.

او با اشاره به یکى از این مشکلات افزود: با تمام این‌ها ما تلاش کردیم تا در یک زمان خوب "هایلایت"را اکران کنیم، این در حالى است که در مقطعی ترافیک اکران ایجاد شده بود و باکسی هم قرارداد نبستیم و منتظر ماندیم تا این ترافیک کمتر شود.

به گفته سالور زمان قطعی اکران این فیلم بعد از جشنواره  مشخص خواهد شد.

 در درام عاشقانه "هایلایت"، به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور که در بستری اجتماعی روایت می‌شود بازیگرانی چون پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، الهه حصاری، مینا وحید و جمشید هاشم پور حضور دارند.