سرویس موسیقی هنرآنلاین: اوایل آذرماه مراسم رونمایی "نبودی تو" سومین آلبوم هادی فیض‌آبادی به آهنگسازی مهیار علیزاده در خانه موزه بتهوون برگزار شد.

فیض‌آبادی خواننده آواز ایرانی و نوازنده نی درباره این آلبوم به هنرآنلاین توضیح داد: "نبودی تو" شامل 9 شعر و ترانه است که "نبودی تو" از مهرداد سنجابی، ‌"در هوایت" از مولانا، "هیچستان" از سهراب سپهری، "گمان" از سمیه آزاددل، "گوشه‌نشین" از محمود حبیبی کسبی، "گیسو" از حافظ، "یاد تو" از حسین منزوی، "تا که برگردی" از محمود حبیبی کسبی و "سیه‌رو" از عطار نیشابوری است.

فیض‌آبادی تأکید کرد: شروع همکاری من با مهیار علیزاده با پروژه "در شعله با تو رقصان" بود که در سال 95 به شکل پرفورمنس روی صحنه رفت. سپس ما هر دو از ایران خارج شدیم. بعد از بازگشت بار دیگر همدیگر را دیدیم و در نهایت "نبودی تو" در سال 96 کلید خورد.

این خواننده اضافه کرد: این آلبوم فضای خاص و متفاوتی دارد. نمی‌توانم برای آن ژانر مشخصی را بیان کنم. البته سازبندی و نوع تنظیمات ساختاری علیزاده برای آلبوم به تفکرات من و آنچه در ذهن داشتم نزدیک بود.

او تأکید کرد: دوست دارم در ادامه فعالیت‌هایم فضا و موسیقی‌های دیگری را هم تجربه کنم، اما نه به این معنا که بخواهم جایگاه فعلی را رها کنم و از آن دور شوم. معتقدم موسیقی سنتی خاستگاه اصلی و اولویت من محسوب می‌شود. برای بعد از این آلبوم هم برنامه‌ریزی مشخصی دارم.

این هنرمند در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی من انجام کارهای باکیفیت است که در آینده بتوانم از آن‌ها دفاع کنم. به این که تعداد آلبوم یا قطعات سینگل و حتی کنسرت‌هایم فراوان باشد کمتر توجه می‌کنم. در وهله بعدی دوست دارم آثاری که می‌سازم انعکاس تفکر و نوع نگاهم به مسائل اجتماعی و ... در آن بازه زمانی باشد.