به گزارش هنرآنلاین، نمایش "درآغوشم آب، خاک، خون" به نویسندگی و کارگردانی امیر حامد از  12 دی ماه اجراهای خود را در تئاتر باران آغاز خواهد کرد.

امیر حامد؛ نویسنده و کارگردان نمایش "درآغوشم آب، خاک، خون" تنها بازیگر این اجرا نیز  است.

این نمایش تا 21 دی ماه هر روز ساعت 17 در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده، کارگردان و بازیگر: امیر حامد، موسیقی و طراحی صدا: روزبه اخوان، صدا: ریحانه لطیفی، آوازها حاجی زینل، عکس و فیلم: فرشید شعبان‌زاده، پوستر و تیزر: مهدی حیدرنژاد، دستیار کارگردان و مدیر صحنه: سامی پارسا، طراح صحنه و نور: نوید رنجی و طراح لباس: علی حامد.

تئاتر باران پایین‌تر از خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، پلاک 292.1 واقع است.

 علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

زنگ افتتاح "نیمه فرشته" نواخته شد

زنگ افتتاح این نمایش به کارگردانی علیرضا یاری شب گذشته با استقبال خوب عموم مردم و هنرمندان نواخته شد.

مسعود ترابی کارگردان تئاتر پس از تماشای این کار عنوان کرد: من معنای تئاتر را معنای زندگی می‌دانم و الان می‌توانم ساعت‌ها قدم بزنم و به این نمایش فکر کنم چرا که محتوایی از گذشته تا آینده من را در بر دارد، من نه خندیدم و نه گریه کردم ولی تحت تأثیر آن قرار گرفتم و مدام در طول نمایش به زندگی خودم فکر می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه نمره بالایی به نمایشنامه کار می‌دهد، گفت: یک سری ایده‌های کارگردانی دارم که قطعا با کارگردان در میان میگذارم ولی نمایشنامه فوق العاده بود و خیلی آن را دوست داشتم.

کارگردان نمایش "ال کلاسیکو" گفت: اجرای بازیگران خیلی خوب بود  انتخاب بازیگر درست انجام شده بود و کاراکتر مرد نمایش "محمد" بسیار انتخاب خوبی به لحاظ ظاهر و بیان بود.

وی در پایان از مردم درخواست کرد که چنین دست نمایش‌هایی که برای اجرایشان جوانان زحمت زیادی می‌کشند را حمایت کنند و اجازه ندهند که به دلیل عدم حمایت نمایش‌ها روی صحنه نروند یا فروش نکنند و گروه‌ها دچار ضرر شوند.

نمایش "نیمه فرشته" دوشنبه و سه شنبه با تخفیف سی تا پنجاه درصد از سایت تیوال به صحنه تئاتر باران می‌رود.