به گزارش هنرآنلاین، امین کمالوند، مدیر کل ارشاد کهگیلویه وبویر احمد گفت: سفر فداکار، معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور سرکشی و بازدید از چندین پروژه استانی و ملی انجام می شود.بنابر همین گزارش فداکار به محض ورود و در اولین گام از هنرستان هنرهای زیبای استان و تالارهای نگارحانه و پلاتوی در حال ساخت آن بازدید نموده و ابراز امیدواری کرد که این مجموعه به عنوان یکی از هنرستان های مجهز در سطح کشور مطرح خواهد بود.
وی در ادامه به اتفاق هیات همراه از پروژه بزرگ ترین تالار فرهنگی هنری کشور که در یاسوج در حال ساخت است بازدید نمود .این پروژه ملی که جزو طرح مهر ماندگار کشور است شامل چندین سالن اقماری با کاربری های مختلف است و امید می رود که تا پایان دولت دهم تکمیل شود.
همچنین در ادامه پس از حضور در اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان از طرح های سالن آمفی تئاتر ، کارگاه سینمایی و نگارخانه این اداره کل که از جمله پروژه های در حال تکمیل استان است بازدید بعمل آورد.
شایان ذکر است؛ آقای فداکار که رییس شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) نیز می باشد پس از سرکشی به دبیرخانه استانی جشنواره امام رضا (ع) در استان در جریان فعالیت ها و روند اجرایی این جشنواره و اولین هفته فرهنگ رضوی که اردیبهشت ماه ۹۱ در این استان برگزار گردید قرار گرفت. انتهای پیام/64