حسن توکل نیا تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جابه‌جا» در گفت و گو با هنرآنلاین درباره وضعیت آماده‌سازی نهایی این فیلم گفت: «فیلمبرداری بعد از سی جلسه کاری در ۱۸ اردیبهشت به پایان رسید و فیلمبرداری در تهران - جاده مخصوص کرج و چار دیواری حصارک کرج انجام شد.

این تهیه کننده در باره وضعیت تدوین فیلم گفت: تا به حال بیش از پنجاه درصد از تدوین فیلم توسط رضا مطهری و محمد حسن اجتهادی در استودیو یکتا فیلم به پایان رسیده است. همچنین ناصر چشم آذر هم به زودی ساخت موسیقی فیلم را آغاز می کند و مهرداد جلوخانی صداگذاری و میکس فیلم را انجام می دهد.

توکل نیا درمورد اکران فیلم و یا حضور آن در جشنواره سی‌و‌یکم فیلم فجر گفت: تصمیم داریم فیلم را برای اکران تا دو ماهه آینده آماده کنیم و قصد حضور در جشنواره فیلم فجر را نداریم. فیلم سینمایی «جابه‌جا» یک کمدی اجتماعی است که درباره زندگی جوان‌ها و تقابل‌شان با خانواده ها می‌پردازد.

عوامل سازنده «جابه‌جا» عبارتند از: کارگردان : علی توکل نیا، فیلم نامه : بابک ربیعی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، طراح صحنه و لباس : مجید شهبازی، بازیگران : اکبر عبدی ، مهران غفوریان ، مهران رجبی ، جواد عزتی و حمید لولایی.