به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب شهرکرد، 56 هزار و 68عنوان کتاب در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

سیصدوشصت‌وششمین نمایشگاه کتاب استانی از 9 تا 14 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرکرد میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

 300 ناشر از سراسر کشور در دویست غرفه آثار خود را عرضه می‌کنند. از استان نیز 30 ناشر در نمایشگاه حضور دارد و 12 کتاب‌فروشی از شهرکرد با نمایشگاه مشارکت و همکاری می‌کنند به‌ نحوی‌ که بن‌های توزیع شده در نمایشگاه تا دو هفته بعد از برگزاری در این کتاب‌فروشی‌ها اعتبار خواهد داشت.

برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، کتاب‌هایی از 25 ناشر در بخش فروش متمرکز عرضه می‌شود.

مبلغ 700 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

اجرای نمایش، عصر شعر عاشورایی، نشست مدیریت رسانه در خانواده، کارگاه خط با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، جلسه نقد و بررسی کتاب، حافظ خوانی، تعزیه عاشورایی، قصه‌گویی کودکان و نوجوانان، نشست ارتقا سواد فضای مجازی، کارگاه تصویرسازی، نشست ارتقا سواد بازی‌های رایانه‌ای، نشست مروری بر آثار فرهاد خاکیان، نشست شاهنامه‌خوانی، نشست اشتغال در فضای مجازی، غرفه ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان و نمایش تابلوهای هنری از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.