به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی، همزمان با برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی تهران که قرار است توسط مؤسسه رسانه‌های تصویری با حمایت سازمان سینمایی کشور، همزمان با مبعث نبی اکرم(ص) و میلاد حضرت اباعبدالله...(ع) از ۲۸ خرداد تا ۲ تیر در تهران و همزمان در جزیره ابوموسی برگزار شود. به منظور سنجش ارزش‌های هنری و تکنیکی، تشویق و تقدیر سازندگانی که به ترجمان زیبا و هنرمندانه پیام و آرمان‌های عالیه اسلامی و ملی مبادرت کرده‌اند، چتر عرضه محصولات فرهنگی برپا می‌شود.

برگزاری چتر عرضه محصولات فرهنگی همزمان با جشنواره و با همکاری شهرداری تهران و اتحادیه موسسات «ویدیو رسانه»، در سطح پارک‌ها و فرهنگسراهای تهران به منظور معرفی محصولات فرهنگی موسسات و فعالین این عرصه و حمایت از این صنف و ارائه تخفیف‌های ویژه به مردم پیش بینی شده است.

بر پایه این خبر تاکنون استقبال خوبی از بخش‌های مختلف این رویداد سینمایی صورت گرفته است این در حالی است که تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه اعلام شده است.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی تهران به همت موسسه رسانه های تصویری و با همکاری سازمان سینمایی کشور به دبیری محمدرضا عباسیان از ۲۸ خرداد تا ۲ تیر در تهران و جزیره ابوموسی برگزار می‌شود.