سرویس مد و لباس هنرآنلاین: از روز گذشته، نمایشی باشکوه از هنر 58 طراح مد و لباس ایرانی، مزون داران و مدیران خانه‌های مد در هتل پارسیان اوین رقم خورده است.

در این رویداد که به مدت سه روز و با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت در عرصه مد، معرفی طراحان، توسعه کسب و کارهای مرتبط با این صنعت و نمایش جدیدترین مجموعه طراحان در حیطه مانتو، لباس اجتماع، شال و روسری و زیورآلات برپا شده است؛ علاقه‌مندان می‌توانند به شکل رایگان از آثار دیدن کرده و طرح های مورد نظر خود را خریداری کنند.

در روز نخست، جمعی از فعالان عرصه مد و لباس، چهره‌های سینما و تلویزیون و مردم علاقه‌مند به هنر ایرانی در محل برگزاری حضور به هم رسانده و شاهد خلاقیت و سطح بالای رقابت میان طراحان ایرانی بودند.

بخشی از آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه طراحان مد ایران در بخش مسابقه با موضوع ایران باستان شرکت کرده‌اند که آثار در همان روز نخست از سوی سه داور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در روز اختتامیه، اسامی سه طراح برتر معرفی و از آنها تجلیل به عمل می‌آید.

قرار است به طرح‌های برگزیده این رویداد، نشان شیمای کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعطا شود.

یکی دیگر از بخش‌های جالب توجه، نمایش زنده نقاشی و خوشنویسی بر روی لباس از سوی چندین بانوی هنرمند در نمایشگاه است که بسیاری از مخاطبان، با سفارش اثر، از هنر این هنرمندان حمایت کردند.

نمایشگاه طراحان مد ایران به همت گروه "دیبا" طی روزهای 18، 19 و 20 مهرماه 97 از ساعت 11 تا 22 به میزبانی سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برپا است.

آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نیز روز جمعه از ساعت 19 برگزار می‌شود.