سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاهی از آثار هنرمندان ایرانی 24 تا 28 شهریورماه در  گالری سنت رُک پاریس برگزار شد. این نمایشگاه که "آبی را لمس کن" نام دارد با توجه به موضوع از دست دادن آب‌های ایران و خشکسالی که هر سال بیش از پیش کشور را فرا می‌گیرد، توسط وب سایت ایبان آرت شکل گرفت تا هشدار و تاکیدی بر این رویداد و واقعه طبیعی مهم باشد.

یکی از اهداف ایبان آرت معرفی هنرمندان جوان در کنار هنرمندان پیشکسوت ایران است و این نمایشگاه با مجموعه‌ای از آثار 25 نفر از سه نسل هنرمندان معاصر ایران برگزار شد. رضا افسری، ابراهیم الفت، صادق ادهم، محمود ایمانی، مهدی حسینی، هومن درخشنده، سعید روانبخش، داریوش فرد دهکردی، فرهاد گاوزن، افسون منتظری، علی ندایی، کاویان هازلی،  شورا فلاح، وحدتی، اکرم قیومی، اعظم قیومی، مهرنوش حمیدزاده، نیکا کاشانی، سیما ملک‌زاده، یاسمین مردانی، سما رحمانی گرمارودی، سهیل سرخی، موژان یعقوبی و عماد یزدی‌زاده هنرمندانی هستند که آثار نقاشی و مجسمه آنها در این نمایشگاه ارائه شد.

نمایشگاه "آبی را لمس کن" یکی از مجموعه نمایشگاه‌های وب‌سایت فرهنگی هنری ایبان آرت است که توسط افسون منتظری، نقاش، مدرس دانشگاه و مدیر هنری  این سایت در ایران گردآوری شده است. ایبان آرت تاکنون در دو نمایشگاه در پاریس ، حمایت خود را از هنرمندان جوان ایرانی در اولین اکسپو دانشجویی نقاشی سال 1396 ، نخستین نمایشگاه هنرمندان فردا، جشنواره دانشجویی ژکال 1397، ورک شاپ سراسری طبیعت و برگزیده گان این جشنواره‌ها به انجام رسانده است.