سرویس معماری هنرآنلاین، در حال حاضر این برج در دست ساخت است. برجی با ارتفاع 400 فوت و تقریبا شامل  400 واحد مسکونی است که 40% آن کمتر از قیمت بازار عرضه خواهد شد. در سبک و طراحی خانه‌های سانفرانسیسکو  به طور معمول از پنجره‌های عریض و بلند استفاده می‌شود، در طرح کلی پروژه، بر تکامل المان و این ویژگی تمرکز شده است. پنجره‌ها در تمام طول ارتفاع با سبک خانه‌های سانفرانسیسکو طراحی شده‌اند تا دید و منظره مناسبی به سرتاسر شهر داشته باشد.

 فرم چرخشی پویا برج MIRA، نمایی با سیستم نمایشی پیچیده است. پنجره‌ها به ساختار تکراری دال در گوشه‌های ساختمان متصل شده‌اند، می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های این طراحی کاهش مصرف انرژی است. این نما دارای شفافیتی 55% با ظاهر خاص و منحصر به فرد آن با چشم اندازی نزدیک به 180 درجه بسیار قابل توجه است.

طراحی نمای بیرونی برج

طراحی مجدد پنجره‌های خلیج سانفرانسیسکو، کیفیت و پویایی منطقه را تقویت کرده و تمام ارتفاع 400 فوتی برج مارپیچ طراحی شده است. پنجره‌ها به سبک خلیج، باعث ایجاد فضای خاص در هر طبقه می‌شود، همچنین تمام طبقات لذت استفاده از هوای تازه را خواهند برد. نور خورشید در تمام ساعات روز با کیفیت‌های متفاوت در این برج تغییر می‌کند.

طراحی مدرن نما ساختمان

منبع: آرل