سرویس سینمایی هنرآنلاین: ابراهیم عامریان تهیه کننده که مدتی قبل فیلم سینمایی "تگزاس" را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم برروی پرده سینماها داشت و هنوز هم در بسیاری از سینماها در حال اکران است، این روزها خود را آماده می‌کند تا فیلم "دینامیت" را به کارگردانی مسعود اطیابی تولید کند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم بیان کرد: در حال حاضر در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر هستیم و احمد مهرانفر اولین بازیگر ماست که قرارداد او قطعی شده است. "دینامیت" یک فیلم کمدی است و پیش بینی می‌کنیم پرفروش‌ترین فیلم امسال و حتی سال آینده شود.

عامریان افزود: تمامی لوکیشن‌های فیلم در داخل کشور است و به احتمال خیلی زیاد هفته آینده کلید زده می‌شود. در صورتی که شرایط فراهم باشد فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنیم.

 این تهیه کننده در ادامه درباره تفاوت این فیلم با "تگزاس" و استفاده از لوکیشن‌های داخلی گفت: این کار هم یک کار کمدی و تجاری است و هدف ما سرگرمی مخاطب است. این کار هم رنگ و لعاب دارد اما در حد کشورمان است. همانطور که در تگزاس لوکیشن‌هایی داشت که در بضاعت آن کشور بود. در داخل کشور هم به لحاظ رنگ و لعابی لوکیشن‌هایی داریم که از آن‌ها قطعا بهره می‌گیریم.

وی همچنین درباره تولید آثار کمدی اظهار کرد: قصدم این است که کمدی بسازم چرا که بحث بازگشت سرمایه و فضای امروز جامعه برایم اهمیت دارد. این روزها جامعه نیازمند ساخته شدن و دیدن فیلم کمدی است و باید به این جو کمک شود تا اتفاقات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که گریبان مردم را گرفته است کمتر خود را جلوه دهند.

عامریان در پاسخ به این سوال که آیا با حجم بالای تولید آثار طنز مخاطب اشباع نمی‌شود، گفت: چه اشکالی دارد که تولید فیلم طنز بالا باشد؟ متاسفانه فیلم‌های اجتماعی امروز بسیار تلخ هستند و مردم با توجه به شرایط و مشکلاتی که وجود دارد نیاز به دیدن این حجم از تلخی ندارند. فیلم اجتماعی مساوی است با فیلم تلخ و علاقمندی برای دیدن این حجم از تلخی وجود ندارد.

تهیه کننده "تگزاس" همچنین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که چرا تعدادی از کمدی‌های امروز سخیف هستند، عنوان کرد: همه فیلم‌ها یک شکل نیستند و هر فیلمی شرایط تولید خود را دارد. ما برای فیلم‌هایمان چه در "تگزاس" و چه در این فیلم تمامی فاکتورهای لازم را در نظر می‌گیریم تا اعضای خانواده بتوانند با هم و در کنار هم به تماشای فیلم بنشینند. هدف من تولید فیلم برای خانواده است و تمام فاکتورهای لازم را در نظر می‌گیرم.