به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نمایش شاد و موزیکال "ماه پیشونی و شهرزاد" به نویسندگی و کارگردانی مریم حسن پور داستان دختری به نام ماه پیشونی را روایت می‌کند که به دنبال پنبه‌هایش به چاهی می‌رود که در آن یک غول  زندگی می‌کند.

خاله سوسکه هم که از دست قصاب فرار می‌کرده داخل چاه افتاده و بالش شکسته و نمی‌تواند فرار کند. آقا‌ موشه هم به دنبال یک گیاه دارویی به چاه وارد می‌شود و در آخر هم کدو قلقله زن ورودی چاه را با کدوی‌اش می‌بندد. تمام شخصیت‌ها به کمک ماه پیشونی و نقشه آقا موشه راه خروج از چاه را پیدا می‌کنند که در این بین اتفاقات جالبی می‌افتد از جمله اینکه ماه پیشونی خواهرش شهرزاد را پیدا می‌کند و با کمک شهرزاد با اتحاد و همدلی جادوگر را شکست می‌دهند و از چاه خارج می‌شوند.

در این نمایش نگار افضل، دانیتا دباغ، کیوان کیانی، شیوا مولویان، آیلین روناسی، نگین ربیعی و امیرحسین حسن پور به ایفای نقش می‌پردازند و تهیه‌کننده این کار علیرضا ربیعی، طراح دکور نرگس غیاثی، صدابردار امیرحسین احمدپور، انیمیشن مازیار صالحی، آهنگساز پویا فرهنگ پژوه، بازیگردان و دستیار کارگردان امیرحسین حسن پور، طراح دکور نرگس غیاثی هستند.

نمایش "ماه پیشونی و شهرزاد" در ساعت 19 در سالن سوره حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان آمادگاه، روبروی مهمانسرای عباسی به روی صحنه می رود.