علیرضا کریمی صارمی دبیر نمایشگاه عکس اشک های آسمانی که روز جمعه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود به هنرآنلاین گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) نمایشگاهی از آثار عکاسانی که در روز وفات امام خمینی(ره) در مراسم شرکت کرده بودند به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: نمایشگاه اشک‌های آسمانی به مناسبت ارتحال امام(ره) در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که از ۱۲ تا ۲۰ خردادماه برگزار می‌شود ۴۲ عکس سیاه و سفید و رنگی از آرشیو شخصی محمد حسین حیدری ،یوسف گرامی، مهنود بدرفر، علیرضا کریمی صارمی، امیرعلی جودیان و محمود عبدالحسینی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در این باره افزود: این آثار که از آرشیو شخصی این هنرمندان انتخاب شده است برای اولین بار در اندازه ۱۰۰ در ۱۵۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

وی باشاره به اینکه فضای برگزاری نمایشگاه و درخواست در آخرین روزها برای راه اندازی این نمایشگاه باعث شده که فراخوان نداشته باشند اظهار داشت: این نمایشگاه از طرف معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود به همین دلیل با توجه به اینکه درخواست برای برگزاری این نمایشگاه دیر اعلام شده است مجبور شدیم تنها از هنرمندانی که در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس حضور دارند استفاده کنیم. در صورتی که اگر می خواستیم از آثار هنرمندان گمنام استفاده کنیم باید فراخوان را ۳ ماه قبل از برگزاری نمایشگاه اعلام کنیم.

دبیر نمایشگاه اشک های آسمانی در پایان اظهار داشت: پس از پایان این نمایشگاه در صورتی که اداره های فرهنگ و ارشاد در استان ها تقاضای برپایی این نمایشگاه را داشته باشند می‌توانند این آثار را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/31/34