به گزارش هنرآنلاین ، صبح دیروز ١٩ اسفندماه جاری سرپرست جدید اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان درمیان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و فرماندار درمیان در محل فرمانداری این شهرستان معارفه شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به حوزه فرهنگ  و هنر اسلامی بیان کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل ماموریت هایی که دارد بسیار جایگاه حساسی است  و به نوعی دارای چندین وجه مختلف است.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی یک ظرفیت  بی بدیل  است که باعث رصد برنامه های مختلف میشود و مصوبه های  آن  نیز اجرایی است  و خوشبختانه نماینده ولی فقیه با حساسیت جلسات و مصوبات را رصد می کنند.

احمد محبی با اشاره به شرایط خاص شهرستان درمیان و ترکیب جمیعتی گفت:برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری در این شهرستان نسبت یه دیگر شهرستان های استان حساسیت بیشتری دارد پس می طلبد با دقت و نظر بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ظرفیت های خوب این شهرستان به دلیل مرزی بودن اشاره کرد و افزود: هنرمندان این شهرستان شخصیت های برجسته ای هستند که باید به آنان بها داده شود.

گفتنی است؛در این مراسم از زحمات حاجی قدیر قیاسی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان تقدیر و " محمد فاضلی " به عنوان مسئول جدید این اداره معرفی شد.