به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا STIFF از 2 تا چهار خرداد 1397 در شهر سان‌مارو واقع در ایتالیا برگزار می‌شود. 

فیلم "سرگیجه" ساخته‌های مهندس‌پور است که به بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا STIFF راه پیدا کرده است. این فیلم داستانی در ششمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان و سپس در بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا STIFF انتخاب شده است. 

مدت زمان این فیلم 9 دقیقه است و ساخت آن در بهار 1395 در استان خوزستان شهرستان دزفول کلید خورد. تصویربرداری این فیلم به مدت چهار روز به طول انجامید. این فیلم سومین ساخته این فیلم‌ساز و اولین فیلم مستقل وی به شمار می‌آید. 

سید حامد موسوی (تصویربردار)، حسین نوری (صدابردار و تدوین)، مهران گلخو (مدیر تولید)، شیرین سرداریان‌پور (طراح و منشی صحنه)، زهرا نوری (عکاس) و محمدحسن مهندس‌پور (دستیار صدا) از جمله عوامل ساخت "سرگیجه" هستند. 

در این فیلم که نجمه شهیدی، باقر زنگنه و میلاد زنگنه به ایفای نقش می‌پردازند نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی بر عهده فاخته مهندس‌پور است. از دیگر ساخته‌های این فیلم‌ساز می‌توان به فیلم "وک" اشاره کرد که در پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اروند حضور داشته است.