سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نرگس بامداد، مدیر برند "نورا حجاب" درباره جزئیات برپایی گردهمایی فعالان عفاف و حجاب به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این رویداد همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به مدت سه روز برپا می‌شود و جمعی از طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب را به‌منظور آگاهی از فعالیت‌های هر بخش، فروش و معرفی جدیدترین دستاوردهای این حوزه گرد هم می‌آورد و ورود بر عموم نیز آزاد است.

بامداد درباره بخش‌های مختلف این گردهمایی بیان کرد: رونمایی از مانتوی حجاب پرستاری، برپایی نشست تخصصی حجاب با حضور اساتید، دوخت رایگان چادر و فروش اکسسوری‌های حجاب با تخفیف نمایشگاهی از بخش‌های مختلف این رویداد است.

مدیر برند "نورا حجاب" به طرح ویژه گردهمایی فعالان عفاف و حجاب برای پرستاران اشاره کرد و افزود: تخفیف ویژه برای پرستاران و دانشجویان پرستاری با ارائه کارت شناسایی از دیگر بخش‌های این رویداد است.

بامداد درباره زمان و مکان گردهمایی فعالان عفاف و حجاب گفت: این رویداد از سوم تا پنجم بهمن‌ماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 7 عصر به نشانی اتوبان همت شرق، خروجی برادران شهید محمدی، کوچه ارس، پلاک 14، مزون نورا حجاب برگزار می‌شود.

او با تقدیر از حمایت‌های معنوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در راستای برپایی این گردهمایی اظهار داشت: از زمان طرح این برنامه، شخص دبیر کارگروه با تأیید این رویداد، حمایت خود را اعلام کردند و امید است در سایه این توجهات بتوانیم به معرفی و هم‌افزایی هر چه بهتر و بیشتر فعالان حوزه عفاف و حجاب یاری رسانیم.

بامداد با اشاره به اینکه یکی از ضروری‌ترین مسائل حوزه مد و لباس اسلامی و ایرانی به موضوع عفاف و حجاب معطوف است اظهار داشت: بدون شک بخش وسیعی از تولیدات ایرانی در زمینه لباس‌های پوشیده اجتماع طراحی و تولید می‌شوند و لازم است نگاه ویژه‌ای به عرصه وجود داشته باشد و از مناسبت‌های مختلف برای گرد هم آوردن فعالان این حوزه بهره گرفت.

او با تأکید بر خبر رونمایی از دو مانتوی پرستاری در گردهمایی فعالان عفاف و حجاب به مناسبت روز پرستار گفت: حفظ سلامت و آرامش پرستاران در زمان کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در کشور ما به‌عنوان یک کشور اسلامی لازم است تا طراحان مد و لباس با بررسی نیازهای مبرم این طیف از اجتماع، اقدامات لازم را در راستای طراحی الگوهای پوششی مناسب بردارند.

تصاویری از روز نخست این رویداد را در ادامه ببینید: