به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، در متن یادداشت مهدی شفیعی در پی درگذشت این هنرمند پیشکسوت تئاتر آمده است:

"به افسون هنر، افسانه هنرمندان، خزانی ندارد. جان و جهان هنرمندان، پربرگ و بار از غنیمت با مردم بودن است و آن جان بی قرار تا ابد در خاطر جهان باقی می ماند تا نشانی از نشانی های حضرت حق باشد که هنر، نقشی از جمال و جلال هم اوست. استاد "چنگیز نارویی" به گواه یک عمر تلاش و تکاپو در اقلیم هنر، نام ماندگاری است که در کارنامه تئاتر امروز و خاصه در تئاتر سرزمین کهن سیستان به نیکی از آن یاد خواهد شد. او را به اندوه بسیار، به صحنه ابدیت، بدرقه می کنیم و امیدواریم در سایه میراث ماندگارش در عرصه هنر، فرصت تعالی هنر و تجلی هنرمندان ارجمند آن دیار ممکن شود. نامش به نیکی و نشانش همواره باد.

مهدی شفیعی.مدیر کل هنرهای نمایشی"

خداداد نارویی معروف به چنگیز نارویی هنرمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون کشور 4 دی ماه و در ۶۵ سالگی بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.‌

‌در کارنامه کاری مرحوم چنگیز نارویی بازی در صدها نمایشنامه‌ صحنه‌ای، خیابانی و رادیویی به چشم می‌خورد.‌نارویی‎ ‎یکی از نخستین هنرمندانی بود که پیش از انقلاب گروه تئاتر سیستان و بلوچستان را تشکل دادند و در مدارس و فضای‌های باز و سرپوشیده به اجرای نمایش پرداختند.‌‎ این هنرمند پیشکسوت در سریال های تلویزیونی، تله فیلم و تئاترهای مختلف از جمله تله فیلم "هامین"، سریال های "بازگشت"، "خاطرات خاموش"، "خط سوم" و فیلم سینمایی "بادیگارد" به کارگردانی حاتمی کیا ایفای نقش کرده است.