به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در این نشست که با موضوع بررسی قرارداد تیپ برگزار شد، ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر، عزت اله انتظامی رئیس هیات مدیره خانه تئاتر و سایر اعضای هیات مدیره خانه تئاتر از جمله بهزاد فراهانی، محمد یعقوبی، رویا تیموریان، کاظم ه‍ژیرآزاد، مریم کاظمی و ... حضور داشتند.

در این نشست ایرج راد و عزت اله انتظامی به طرح موضوع درباره حقوق و مزایای هنرمندان تئاتر پرداختند.

در ادامه مدیرکل هنرهای نمایشی با طرح این سوال که باید فکر کنیم تئاتر چگونه می تواند روی پای خود بایستد و کمترین وابستگی را به دولت داشته باشد، به بازنگری در شیوه نامه شورای حمایت از آثار اشاره کرد و گفت: این آئین نامه تکمیل شده و به زودی اعلام خواهد شد.

آشنا سپس با تاکید بر شفاف سازی در بودجه تصریح کرد: معتقدم در امر بودجه پنهان کاری وجود ندارد و همه چیز باید به صورتی شفاف اعلام شود. در عین حال ما به دنبال اعتلای تئاتر بوده و در پی راهی هستیم که به وسیله آن بتوان به بهترین شکل ممکن به تئاتر و هنرمندان خدمت کرد.

در پایان، پیشنهاد تشکیل شورای تخصصی با حضور نمایندگانی متشکل از اعضای خانه تئاتر و مرکزهنرهای نمایشی به منظور جمع بندی نظرات ارائه شده و مقرر شد این گونه جلسات تا دستیابی به نتیجه مطلوب ادامه یابد.

در این نشست، مهدی شفیعی معاون مالی اداری مرکز هنرهای نمایشی، محمدمهدی خاتمی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و محمد بهرامی مدیر روابط عمومی خانه تئاتر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/53