سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: آیین رونمایی از کتاب "یاد تو" عاشقانه‌های علیرضا بهرامی  با صدای مهرداد اسکویی در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود. این مراسم با حضور جمعی از نخبگان ادبیات، موسیقی، سینما و رسانه پنجشنبه، 9 شهریور ماه ساعت 18 تا 20 در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.

علیرضا بهرامی شاعر و دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری ایسنا تا به امروز چندین دفتر شعر و کتاب منتشر کرده است. از او تا به امروز آثاری از جمله "تا آخر دنیا برایت می‌نویسم"، "اقیانوس آرام"، "خواب‌های طلایی" و "پروانه‌ای سرگردان در شهر" منتشر شده است.

مهرداد اسکویی فیلم ساز، تهیه کننده، پژوهشگر و عکاس ایرانی و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما است که اغلب آثار او در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و جوایز متعددی را کسب کرده‌است.

اسکویی تحصیلاتش را در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر کامل کرد. او در سال ۲۰۱۰ موفق به کسب عنوان چهره فرهنگی سال جهان از سوی نهاد فرهنگی "پرنس کلاوس" هلند شد. اسکویی عنوان بهترین فیلمساز مستند سال ۲۰۱۶ جهان از جشنواره (تروفالس) آمریکا را از آن خود کرد. در سال ۱۳۸۹ انجمن مستندسازان سینمای ایران جایزه بزرگداشت خود را در جشن خانه سینما، به پاس یک عمر فعالیت مستندسازی به او اهدا کرد.

آیین رونمایی از کتاب علیرضا بهرامی با صدای مهرداد اسکویی پنجشنبه این هفته در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.