سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مسابقه طراحی هنری پوشاک نیوزلند (World of WearableArt) که به WOW معروف است، جایگاهی بین‌المللی برای هنرمندان و طراحان برجسته و مشتاق به شمار می‌آید تا در آن مرزهای خلاقیت خود را درنوردند.

این مسابقه برای طراحان این فرصت را فراهم می‌کند تا پوشاکی را که طراحی کرده‌اند در میان بهترین پوشاک جهان به نمایش درآورند. این مسابقه ۴۰ جایزه به برندگان اعطا می‌کند که عبارتند از: جایزه نقدی، سفر، و فرصت‌های ارتقای بیشتر حرفه در زمینه صنایع پوشاک، فیلم و مد.

این رویداد از 30 شهریور تا 16 مهر سال جاری در شهر ولینگتون نیوزیلند برگزار می‌شود.

طراحانی که به بخش نهایی این مسابقه راه می‌یابند برای دستیابی به جایزه نقدی بیش از ۱۶۵۰۰۰ دلار نیوزلند به اضافه امکان کارآموزی در شرکت‌های برجسته خلاق همچون کارگاه آموزشی شرکت وتا (Weta) به رقابت می‌پردازند.

فرصت کارآموزی ۴ هفته‌ای در کارگاه آموزشی شرکت وتا به برنده جایزه کارگاه آموزشی این شرکت در بخش پوشاک و فیلم اعطا می‌شود. طراح برنده در کارگاه آموزشی شرکت وتا مشغول به کار خواهد شد. این شرکت برای بهترین طراحی لباس و جلوه‌های بصری فیلم‌های "ارباب حلقه‌ها" برنده پنج جایزه اسکار شد.

از جمله جوایز ویژه مسابقات طراحی لباس نیوزلند ۲۰۱۷ می‌توان به جایزه فاکتور مسابقه طراحی هنری پوشاک نیوزلند، جایزه شرکت کننده برای اولین بار، جایزه نوآوری دانشجویی، جایزه توسعه پایدار برای تولیدات سازگار با محیط زیست، جایزه فناوری پوشاک، جایزه بین المللی ولینگتون و جایزه طراحی نیوزلند اشاره کرد.