به گزارش هنرآنلاین، گالری ایوان از روز جمعه 10 دی ماه میزبان تعدادی از نقاشی‌های نارنج کاظمی است که با تأمل در نقوش فرش ایرانی شکل گرفته و تصاویری متفاوت به وجود آورده‌اند. کاظمی در این مجموعه با الهام گرفتن از نقوش فراموش شده قالی، به بازنمایی تصاویری پرداخته است که در عین کهنگی همچنان از منظر زیبایی شناسی قابل بررسی هستند.

امینی که کارشناس نقاشی از دانشگاه سوره است پیش از این در چند نمایشگاه گروهی شرکت داشته و در نخستین نمایشگاه انفرادی خود 18 اثر را که با تکنیک آکریلیک روی بوم خلق شده‌اند به نمایش می‌گذارد. او که پیش از این آثاری را تحت تأثیر اشعار مولانا خلق کرده بود، به عنوان استیتمنت نمایشگاه خود به یک رباعی از مولانا اکتفا کرده است:

تا در طلب گوهر کانی کانی - تا در هوس لقمه‌ی نانی نانی

این نکته‌ی رمز اگر بدانی دانی - هر چیز که در جستن آنی آنی

برگزاری نمایشگاه " عهد عمیق" نخستین همکاری گالری ایوان و گالری ایرانشهر است و گالری ایوان همانند نمایشگاه‌های گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد. نمایشگاه " عهد عمیق" 10 تا 24 دی ماه 1395 در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن کنند.