به گزارش هنر آنلاین ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مردم ایران، برای حضور همگان در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

امت بزرگ اسلامی بار دیگر با فرا رسیدن روز جهانی قدس، برای زنده نگه داشتن آرمان‌های آزادیخواهانه و رهایی بخش خود از چنگان دژخیمان زمانه و رژیم غاصب صهیونیستی گردهم آمده و فریاد عدالت طلبی و استیفای حقوق فلسطین را طنین انداز خواهند کرد.

روز قدس میراث هویت بخش امام راحل عظیم الشان ما و نماد ایستادگی و مقاومت در برابر باطل اندیشان است. در این مسیر ملت سربلند فلسطین هرگز تنها نبوده و چیرگی بر ظلم را به زودی به نظاره خواهد نشست.

ملت بزرگ ایران اسلامی هم‌نوا با همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان، در این روز امیدوارتر از هر زمان دیگر با مشت‌های گره کرده، فریاد مظلومیت مردم فلسطین ستمدیده را سر می‌دهند تا همگان بدانند که جهان اسلام پشتیبان و همراه فلسطین عزیز است.

کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دعوت از آحاد مردم عزیز ایران و تمامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در اطاعت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی)، همگام با آحاد ملت ایران در روز جهانی قدس و پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت، دوشادوش امت روزه دار ایران اسلامی در این راهپیمایی عظیم پرتوان‌تر از همیشه شرکت خواهد کرد تا بدخواهان کژاندیشان بدانند که مساله فلسطین هرگز از لوح دل و جان ما فراموش نمی‌شود و آرمان آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد.