به گزارش هنرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی عصر سه‌شنبه ۹ فروردین با حضور در منزل محمد کاسبی که چند ماه در بستر بیماری بود در سخنانی با آرزوی شفای کامل برای این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، سلامتی و طول عمر باعزت را از خداوند برای وی مسالت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام آمادگی این وزارتخانه برای هر گونه کمک و حمایت تا بهبودی کامل این هنرمند پیشکسوت به مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ماموریت داد در ادامه همکاری و همراهی‌های قبلی برای درمان این هنرمند همچنان تا سلامتی کامل تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند.

بازیگر سریال «صاحبدلان» نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور دکتر اسماعیلی گزارشی از روند درمانی و وضعیت جسمانی خود ارائه کرد. کاسبی همچنین با اشاره به شرح حالی از نحوه ورود خود به حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: با عشق و علاقه وافر وارد این عرصه شدم و همچنان علاقه‌مندم تا زمانی که جان در بدن دارم ادامه‌دهنده این حرفه باشم.

بازیگر سریال «خوش‌نشین‌ها» با اشاره به دریافت چفیه اهدایی رهبر معظم انقلاب از نماینده ایشان و همچنین انگشتر نمادین شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران بستری در بیمارستان اظهار داشت: در زمان بستری بودن در بیمارستان این دو هدیه ارزشمند و گرانبها حالم را دگرگون ساخت و پس از دریافت این دو هدیه معنوی روحیه مضاعف گرفتم.

سیدمجید پوراحمدی، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر هم که اسماعیلی را در این دیدار همراهی می‌کرد، با اشاره به اقدام‌های وزارت ارشاد در روند درمانی کاسبی گفت: ما بر اساس وظایف ذاتی همواره خود را خدمتگزار، حامی و همراه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه می‌دانیم. وقتی آقای دکتر اسماعیلی باخبر شد آقای کاسبی از بیمارستان مرخص شده، در تماس تلفنی از بنده خواست در اولین فرصت برای احوالپرسی خدمت استاد برسیم و باعث افتخار است که ایشان یکی از اعضای ارزشمند صندوق اعتباری هستند.

محمد کاسبی، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر باسابقه عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه حاد قلبی ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان عرفان سعادت‌آباد بستری شده بود.