به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش "کله پوک‌ها" به نویسندگی "نیل سایمون" و کارگردانی "نادر نادرپور" از 16 خرداد ماه در تماشاخانه تماشاخانه استادمحمد و در ساعت 30/21 اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ماجراهای این نمایش طنز در روستایی دور افتاده در کشور اوکراین به نام "کولینچیکف" می‌گذرد: "در سال 1890 میلادی، لئون تولچینسکی، معلّم 30 ساله به این دهکده وارد می‌شود و ‌در می‌یابد که اهالی دچار نفرینی شده و کارهای خلاف عقل و وارونه انجام می‌دهند یا به عبارتی کله‌پوک شده‌اند. او عاشق شاگردش می‌شود ‌و پس از اتفاقاتی متوجه می‌شود که تنها 24 ساعت زمان دارد تا نفرین را باطل کند و گرنه خود نیز مانند اهالی دهکده کله‌پوک می‌شود و.....

در این نمایش بازیگرانی چون جلیل فرجاد/رضا امامی/لادن نازی/سمیرا سلیمی/میلاد سلیمانی/نیما سید موسوی/مسعود رمضانپور/سحر دکمه چین/علیرضا فردمقدم/محمد حسین خادمی ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "کله پوک‌ها" به نویسندگی "نیل سایمون" و کارگردانی "نادر نادرپور" از 16 خرداد ماه در ساعت 30/21 و در تماشاخانه تماشاخانه استادمحمدِ پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.