سرویس تئاتر هنرآنلاینامین ابراهیمی نویسنده و کارگردان نمایش "ترانه‌ای برای تو"  که از 11 خردادماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود، در گفت‌وگو با هنرآنلاین، گفت: "ترانه‌ای برای تو" داستانی عاشقانه است که در بستر جنگ اتفاق می‌افتد. این نمایش به حسرت‌ها، ناکامی‌ها و آرزوهایی می‌پردازد که در جنگ نابود شده‌اند.

ابراهیمی با بیان اینکه این اثر در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کاندید پنج بخش از مسابقه بین‌الملل این جشنواره شده است، افزود: نمایش "ترانه‌ای برای تو" موفق به دریافت دو تندیس در بخش نویسندگی و طراحی بروشور جشنواره شد.

او درباره شیوه اجرایی اثر، خاطرنشان کرد: "ترانه‌ای برای تو" نمایشی است که متن و نوع دیالوگ‌های آن رئالیستی است، اما ساختار کارگردانی آن از فضایی رؤیایی برخوردار است. در این نمایش شخصیت اصلی، داستان زندگی‌اش را روایت می‌کند ولی در نظر داشتم تا با استفاده از سایه بازی، تغییر موقعیت، تغییر نور و المان‌های آب و رؤیا تماشاگر را با فضایی رویاگونه مواجه کنم.

کارگردان نمایش "زمستان بود" با اشاره به اینکه طراحی لباس این نمایش خاص است، عنوان کرد: در این اثر موقعیت لازمانی و لامکانی حکم‌فرماست، اما این بدان معنا نیست که تماشاگر متوجه نشود که این قصه در کجا و در چه زمان رخ داده است.

وی در ادامه صحبت‌هایش، اضافه کرد: سعی کرده‌ایم اتفاقات بصری جذابی در "ترانه‌ای برای تو" شکل گیرد. امیدوارم تبلیغات این نمایش به صورتی باشد که عدالت نسبی رعایت شود و شرایط به گونه‌ای باشد تا تماشاگر به شکل مطلوبی با اثر ارتباط برقرار کند و از آن لذت ببرد.

در این نمایش که از 11 خردادماه ساعت 19:30 با مدت زمان 50 دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد می‌رود، امین ابراهیمی، محمد جابری، مهدی سلطانی، امیرحسین بصیری، امیر حسینمانی، میدیا برنجی و کازیوه دباغی به عنوان بازیگر حضور دارند.