هنرآنلاین: سیدمحمد جواد قوامی معاون عروجیان سازمان بهشت‌زهرا (س) در گفتگو با هنرآنلاین گفت: با توجه به وضعیت محیطی قطعه هنرمندان امکان این که ظرفیت این قطعه تا پایان سال پر شود وجود دارد اما فضاهایی را در نظر گرفتیم که این ظرفیت افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: هر چند امیدواریم شاهد فوت این قشر از هم وطنان‌مان نباشیم اما در حال حاضر در قطعه هنرمندان فضاهای عمومی و پرتی وجود دارد که ما آن را با نقشه‌کشی‌های مجدد به فضای کاربردی این قطعه افزودیم.

معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) اظهار داشت: با توجه به این اقدامات و شرایط فعلی قطعه هنرمندان به نظر می‌رسد که ما تا سه سال آینده مشکلی برای دفن پیکر هنرمندان متوفی در این قطعه نداشته باشیم.

قوامی گفت: البته بنا بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته ما برنامه گسترده‌ای را برای احداث قطعه هنرمندان دو در نظر گرفتیم که این قطعه در فاز بزرگتری اعمال می‌شود که در حقیقت فاز سوم گسترش فضای محیطی بهشت زهرا (س) است.

او بیان کرد: ما قطعه زمین بزرگی را در فاز جدید محیط بهشت زهرا (س) برای این گونه گروه‌ها از جمله هنرمندان و نام‌آوران در نظر گرفته‌ایم که این‌ها بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به شکلی پیش رفته است که ما بتوانیم فضای قابل توجه‌تری را به پیکر این بزرگواران اختصاص دهیم.

معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) گفت: نقشه‌ای که به این قطعه جدید اختصاص پیدا کرده است در یکی از نقاط جدید فاز جدید بهشت زهرا (س) احداث خواهد شد که از نظر موقعیت و ظرفیت اصولی‌تر از قطعه قدیمی هنرمندان است.