به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، هشتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشگاههای علوم پزشکی کشور از تاریخ 25 تا 31 فروردین ماه در پردیس تئاتر تهران به عنوان کاخ جشنواره برگزار خواهد شد. با توجه به برگزاری این رویداد فرهنگی- هنری دو نمایش"هدیه مرموز" به نویسندگی و کارگردانی "یاسر خاسب" و "نوروزخوانی" به نویسندگی و کارگردانی "جواد انصافی در تاریخ 24 فروردین به اجراهای خود در مجموعه پردیس تئاتر تهران پایان خواهند داد.

نمایش "سایه به سایه" به نویسندگی و کارگردانی "داود فتحعلی بیگی" که همین اینک در سالن استاد نصیریان پردیس به روی صحنه است پس از برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشگاههای علوم پزشکی کشور بار دیگر از تاریخ 1 تا 15 اردیبهشت در ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش "جادوگر کوچولو" به نویسندگی "هادی حسنعلی" و کارگردانی "فریبا دلیری" که این شب ها در تماشاخانه استاد رشیدی به روی صحنه است نیز بعد از توقف موقت اجرا در تاریخ 24 فروردین، بار دیگر در تاریخ 1 تا 22 اردیبهشت ماه در ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.

اجرای نمایش های مجوعه پردیس تئاتر تهران در سال 96 از تاریخ 7 فروردین همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی آغاز شد.