سرویس تئاتر هنرآنلاین: جشنواره سی و پنجم جشنواره تئاتر فجر، در دومین روز خود میزبان 10 نمایش صحنه‌ای، 7 نمایش محیطی، آلترناتیو، تعاملی و دیگر گونه‌های تئاتری و 10 نمایش در بخش "به علاوه فجر" خواهد بود.

در بخش صحنه‌ای نمایش‌های "قاقومان" به کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین در تالار چهارسو، نمایش "جزیره" به کارگردانی سعید دشتی از کرج در تالار سایه و نمایش "پنجگانه خون، خور، ملمداس" به کارگردانی علیرضا داوری از بندرعباس در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌روند.

تماشاخانه سنگلج میزبان اجرای دوم نمایش "خاطرات هنرپیشه نقش دوم" به کارگردانی افشین زمانی خواهد بود. این نمایش در دو ساعت 17 و 20:30 اجرا خواهد شد.

تالار هنر نمایش "سفله" به کارگردانی عامر ابوالهیل" از کشور عراق را بر صحنه خواهد داشت. این نمایش ساعت 17 و 19 به صحنه خواهد رفت.

نمایش "دوازده" به کارگردانی جواد خروشا نیز در دو ساعت 17 و 19 در تالار مولوی اجرا خواهد شد.

نمایش "مستاجر" به کارگردانی ستاره امینیان در تالار حافظ اجرا خواهد شد.

تماشاخانه ایرانشهر یکی دیگر از سالن‌های اجرایی تهران در دو سالن خود میزبان نمایش‌های "حادثه در ویشی" به کارگردانی منیژه محامدی و نمایش "جاودانگی" به کارگردانی نیما دهقان است. همچنین "خواب زمستانی" به کارگردانی لیلی عاج نیز در دو ساعت 16 و 18 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه خواهد رفت.

در بخش "به علاوه فجر" نمایش‌های "بانوی گمشده" به کارگردان فرهاد شریفی در تماشاخانه ارغنون، نمایش "رپرتوار بدن و حرکت "ماها" اثر گروه ماها در خانه نمایش دا، نمایش "پاییز نگفته بود" به کارگردانی زیبا دریاسفر و "رادیو تئاتر شین" به کارگردانی محمدرضا جمال در تماشاخانه سه نقطه، نمایش "دست من" به کارگردانی کیوان سررشته در تماشاخانه موج نو، نمایش "بیست نمایش کوتاه درباره سلفی" به کارگردانی محمد رحمانیان، نمایش "دلپیچه" به کارگردانی سعید دولتی در تماشاخانه همای سعادت، نمایش "تله موش" به کارگردانی بهنود بهلولی، نمایش "شازده کوچولو" به کارگردانی مهرداد خامنه‌ای و نمایش‌های "آیس‌لند" آیدا کیخایی، "قیطریه"  نازیار عمرانی و "تنها راه ممکن" محمد یعقوبی در تئاتر باران اجرا خواهند شد.

اجراهای محیطی جشنواره نیز کار خود را از ساعت 16 آغاز خواهند کرد. نمایش‌های "جهش" به کارگردانی بریس باتان از کشور فرانسه، "نیمه" به کارگردانی محمد مظفری، نمایش "کوچ" به کارگردانی بهنام کاوه در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهند شد.

همچنین نمایش‌های "مونگ بهیتی" به کارگردانی مشترک غنچه شکوهیان و محسن اردشیر  و نمایش "روایت پیچیده یک کلنگ" به کارگردانی مهسا افتحی در محوطه خانه هنرمندان به صحنه می‌روند.

محوطه برج میلاد نیز بعد از اجرای نمایش "مونگ بهیتی" به کارگردانی مشترک غنچه شکوهیان و محسن اردشیر از آمل در محوطه خانه هنرمندان، میزبان این نمایش در این مجموعه خواهند بود.