سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "همان همیشگی" به کارگردانی یاشار بیک‌زاده این روزها در تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه می‌رود. یاشار بیک‌زاده با ارائه توضیحاتی در این رابطه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این اثر روایتگر داستان مرد افسرده‌ای است که خود را در حمام خانه‌اش حبس کرده و کارهایش را همسر و برادرش انجام می‌دهند.

او ادامه داد: انتخاب این متن به دلیل فضای این روزها جامعه ما است که بیشتر مردم با افسردگی و دغدغه‌های بسیار مواجه‌اند. افرادی که در کنارمان زندگی می‌کنند و هر روز آنها را می‌بینیم.

بیک‌زاده اظهار کرد: نمایش "همان همیشگی" اثری رئال است و اتفاقات در یک آپارتمان رخ می‌دهد. به نظرم  انجام کار رئال و زندگی را روی صحنه بردن بسیار دشوار است. در این میان همراهی حمیدرضا هدایتی با گروه بسیار تاثیرگذار بود.

بیک‌زاده خاطرنشان کرد: این نمایش نخستین تجربه کارگردانی من است و در این میان مدیران تماشاخانه سه نقطه حمایت بسیاری از من داشتند به گونه‌ای که دوست ندارم در تماشاخانه‌های غیرخصوصی کار کنم.

او تاکید کرد: اکنون تماشاخانه‌های خصوصی امکانی برای حمایت از نسل جوان و اجرای آثار آنها هستند. در این میان باید از تئاتر خصوصی حمایت بسیار کرد و برنامه‌ریزی مشخصی برای آنها داشت تا نمایش‌های روی صحنه با مشکل خاصی روبه‌رو نشوند.

نمایش "همان همیشگی" به کارگردانی یاشار بیک‌زاده تا 28 دی‌ماه ساعت 18 در تماشاخانه سه‌نقطه واقع در میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲ به صحنه می‌رود. رامین جعفری، هدی تورنگ، یاشار بیک‌زاده بازیگران این نمایش‌اند.