سرویس تئاتر هنرآنلاین: بهنود بهلولی با اعلام این خبر به هنرآنلاین گفت: از پنجم دی‌ماه نمایش "تله موش" را در تماشاخانه فانوس به صحنه خواهم برد.

او ادامه داد: این اثر به سرپرستی سیاوش حیدری توسط علیرضا بخشی استوار و احسان بدخشان نوشته شده است.

بهلولی عنوان کرد: این اجرا خروجی کارگاه بازیگری است و متن طی روزهای برپایی کارگاه و انجام تمرینات نوشته شده است. در نگارش این اثر از نمایشنامه "هملت" ویلیام شکسپیر بهره برده‌ایم، آنچه در این اثر رخ می‌دهد تکنیک نمایش در نمایش است؛ در واقع آنچه ما از این نمایشنامه گرفته‌ایم فضا و اتمسفر است.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: این نمایش روایت‌گر داستان گروه نمایشی است که برای اجرای نمایش "هملت" تست می‌دهند.

او در رابطه با شیوه‌های اجرایی این اثر گفت: شکلی که وجود دارد تئاتر آنتراکتیو است و مساله آن خود تئاتر و بازی با ساحت تماشاگر بودن است. ما این ساحت را که تماشاگر جایی می‌نشیند و اثری را نگاه می‌کند به هم می ریزیم؛ می‌توان گفت تماشاگر و بازیگر از یکدیگر جدا نیستند.

نگار پیش آهنـگ، زهـرا جـان‌محمدی، علی‌ جـان‌محمدی، مریـم جـان‌محمدی، شهرزاد حسنی، امیر حـسین حـسینی، نوا ذاکـری، سپهر رحمـانی، زهرا رحمـتی، سومـا زمـانی، محمد ستاری‌فر، کیمیا شراهی، کامران طاهری، پویا عربگری، مهتاب عربلو، مهسا عربلو، پروانـه غفاری، فرزین فولادپنجه، بهار کاظمی، محیا لایق، گلناز مـردانی، بـردیـا مشهـودی، مریـم معصومی‌فر، امیر ارسـلان نوروزی، حـمید هـاشمی در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

 نمایش "تله موش" به کارگردانی بهنود بهلول از پنجم دی‌ماه ساعت 20 در تماشاخانه فانوس واقع در میدان هفت تیر، جنب مجتمع یاس، کوچه آذرى، پلاک 25 به صحنه می‌رود.